ویرا سفر

با ویرا سفر ، تمام لوازم سفر را تهیه و سفری راحت و بدون دردسر را داشته باشید

ویرا سفر

با ویرا سفر ، تمام لوازم سفر را تهیه و سفری راحت و بدون دردسر را داشته باشید

  • ۰
  • ۰

بالش نرم بافت

هر فردی ممکن است به نوع خاصی از بالش عادت داشته باشد! بعضی ها خرید بالش نرم را ترجیح می دهند و برخی دیگر خرید بالش سفت را. حال آن که نکته حائز اهمیت موجود این است که، با وجود بهره گیری از بالش مورد علاقه خود امکان دارد باز هم خواب راحتی در طول شبانه پشت سر نگذارید. به گونه ای که صبح ها پس از بیدار شدن از خواب احساس درد شدید در ناحیه‌ی گردن، کتف، شانه را پشت سر گذارید و این دلیلی بر اوقات تلخی شما در طول روز شود! بهتر است ما در این متن از خود ضمن مجموعه ویرا سفر شما را با انواع بالش های نرم و سفت کمی بیشتر آشنا سازیم. شاید که مطالب بیان شده بتواند به خوبی شما را راهنمایی کرده و از این پس خواب آرامش‌بخش را به شما هدیه کند.

» بهترین نوع بالش های تخت خواب کدام است!

با حضور انواع مختلف بالش در دل بازار، برای هر فردی نوع مخصوصی از بالش ها مناسب خواهد بود. نکته بسیار مهم اینجاست که بالش مناسب هر فردی با یک فرد دیگر متفاوت است. خواب راحت و دل‌پذیر شما در گرو بالشی می‌ باشد که سر شما را هم جهت با نخاع شما حفظ کند و از سویی دیگر فشار غیر قابل تحملی به گردن و شانه همچنین کتف شما وارد نکند. انتخاب یکی از موارد بیان شده در قسمت ذیل می تواند در سلامتی شما نقش پررنگی را ایفاء کند.

  • انواع بالش ها با فوم حافظه‌دار؛

نخستین بار ناسا از بالش با فوم های حافظه‌دار به منظور محافظت از فضانوردان در طول سفرهای فضایی بهره گرفت. این نوع از بالش ها، فرم سر شما را به خود می گیرد، چون قطرات آب که به داخل هر ظرفی ریخته شود فرم آن را به خود خواهد گرفت. از این جهت است که به خوبی می تواند از سر شما محافظت نماید. ما به افرادی که از گردن درد، اسپاسم عضلانی، مشکلات مربوط به کتف یا حتی شانه خود، رنج می برند، پیشنهاد می کنیم این نوع از بالش ها و خرید آن را فراموش نکنند. افرادی که مایل هستند خرید بالش سفت را تجربه کنند، ما این بالش ها با فوم حافظه‌دار را بدان ها معرفی می نماییم.

  • انواع بالش ها با پر قو؛

این نوع از بالش ها بسیار سبک وزن می‌ باشند و در اصطلاح می گویند همانند ابرهای ارغوانی آسمان هستند. بالش های پر قو، نوع لوکس و لاکچری این محصول تلقّی می‌ شود و به افرادی توصیه می گردد که به دنبال خرید بالش حالت پذیر و سبکی می باشند. پس شما می توانید هر مدل خوابی را برروی این مدل از بالش ها تجربه کنید. البته بهتر است خاطر نشان شویم بالش پر اردک نیز با قیمتی کمتر و مناسب تر دارای همین خصوصیت است، ولیکن امکان دارد پرها از بالش بیرون زده و شما را در طول خواب اذیت کنند. اگر شما مایل هستید خرید بالش نرم را تجربه کنید، بالش پر قو می تواند انتخاب مطلوبی به نظر برسد.

  • انواع بالش های پلی استر؛

پلی استر در واقع رایج ترین بافت پُر کننده انواع بالش ها می باشد. پلی‌استر در یک نگاهی کلّی نرم و به شدّت حالت پذیر می باشد که همین موضوع منجر می گردد محافظت بسیاری از ناحیه سر شما نداشته باشد. نهایتاً اتخاذی مناسب برای کودکان و نوجوانان تلقّی نمی شود.

  • انواع بالش های لاتکس؛

نکته بسیار حائز اهمیتی که در ارتباط با بالش های لاتکس به چَشم می خورد این است که عموم یا عاشق آن می شوند یا آن که نسبت بدان حس تنفر پیدا می کنند. لاتکس طبیعی از درختی به اسم رابر تهیه می شود که دارای خاصیت ضد میکروبی می باشد. بالش های لاتکسی می توانند به خوبی از سر و گردن شما محافظت نمایند. حال این به معنای سفت بودن و حالت پذیر بودن بالش نیست.

  • انواع بالش ها با فوم های حافظه‌دار خرد شده؛

این قبیل از بالش ها به تازگی به دل بازار راه پیدا کرده اند. بالش ها با فوم های حافظه‌دار خرد شده دارای سفتی و سختی لازم جهت محافظت از سر و گردن شما هستند. حال آن که از سویی هم دارای تهویه پذیری بسیار مطلوب نیز می باشد. پس اگر شما مایل هستید جهت خرید بالش سفت رهسپار شوید ما این محصول را به شما پیشنهاد می نماییم.

  • انواع بالش های طبی؛

اغلب ما بالش های طبی را می توانیم در مجموعه بالش های فوم حافظه‌دار و یا بالش های هوشمند مشاهده کنیم. چرا که این بافت به علّت شکل پذیری و حالت پذیری بسیار خویش منجر می گردد گردن شما که به احتمال بسیار زیاد در روند روز به سمت پایین خم بوده است و بار سنگین سر را بر روی خود حس می نموده، به هنگام شب بدون آن که هیچ گونه فشاری بر روی آن باشد استراحت کرده و خود را برای روزی پر کار آماده کند.

» ما در مجموعه ویرا سفر؛

ما در مجموعه ویرا سفر تردید نداریم که شما چند سؤال اصلی دارید. برای نمونه آن که؛ چگونه ما می توانیم از میان این همه نوع بالش بهترین و مناسب ترین آن را انتخاب نماییم! از کجا باید آن را بخریم؟ آیا نکات دیگری هم هست که باید بدان توجه کنیم؟ بله درست است شاید انتخاب بهترین نوع بالش کمی سخت و دشوار به نظر برسد! حال ما یک پیشنهاد برای شما داریم! اگر بگوییم که ما مشاوره رایگان در اختیار شما قرار می دهیم تا بهترین را انتخاب کنید چه؟ بله درست شنیده اید. فروشگاه ما مجموعه‌ای می باشد که شما می توانید تنها با برقراری یک تماس بهترین ها را از آن تهیه نمایید. مگر می شود که شما با امید و آرزوی دیرینه خواب راحت به مجموعه ما گام گذارده و از آن دست خالی بیرون بروید؟ به نظر ما که امکان پذیر نیست حال آن که امتحان آن از جانب شما موضوعی مجانی است.

دوستان عزیز ما در این متن از خود سعی نمودیم شما را به گونه ای مفید و مختصر با بالش نرم بافت آشنا نماییم. و همانطور که گفته شد، می توانید جهت کسب اطلاعات بیشتر با کارشناسان بخش فروش ما تماس حاصل فرمایید.

  • ۰۰/۱۲/۲۳
  • ویرا سفر

بالش نرم

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی