ویرا سفر

با ویرا سفر ، تمام لوازم سفر را تهیه و سفری راحت و بدون دردسر را داشته باشید

ویرا سفر

با ویرا سفر ، تمام لوازم سفر را تهیه و سفری راحت و بدون دردسر را داشته باشید

  • ۰
  • ۰

بالش از جمله ملزومات و تجهیزات نیز کالای اساسی خواب است. نوع الیاف استفاده شده و کیفیت بالش در شیوه خواب بسیار تأثیرگذار خواهد بود. به هنگام تولید بالش ها از الیاف مختلفی استفاده می گردد. اغلب ابعاد بالش های بزرگ در ۵۰×۷۰ سانتیمتر خلاصه می‌ شود. مراکز تولیدی متنوعی اقسام گوناگون بالش ها را با الیاف و دوخت مختلف عرضه می نمایند. یکی از شهرهایی که از دیرباز جهت تولید لوازم خواب گام ده است، شهر اصفهان می باشد. در این شهر تولیدی های بسیاری، اقسام کالای خواب را تولید می نمایند. در تولیدی بالش در اصفهان وزن های متنوعی از بالش تولید می شود که در ادامه این متن از مجموعه ویرا سفر شما را کمی بیشتر با آن آشنا خواهیم ساخت.

» فهرست عمده قیمت اقسام گوناگون بالش های الیافی؛

ضمن تولیدی بالش در اصفهان از الیاف های گوناگونی همانند؛ پر، کرک، پنبه، پشم شیشه، پلی استر و... بهره گرفته می شود. پر به همراه پنبه جزئی از الیاف طبیعی به شمار می روند و از کیفیت همچنین قیمت بالایی برخوردار می باشند. غالباً بالش های تهیه شده از پر و پنبه برای پوست شما حساسیتی را ایجاد نمی نماید و از طول عمر بیشتری هم برخوردار است. پشم شیشه نیز یکی دیگر از الیاف های پرکاربرد در تهیه و ساخت بالش ها به شمار می رود. پنبه بسیار سبک است و به علّت برخورداری از کیفیت بالا و قیمت مناسب، بیشتر تولیدی بالش در اصفهان، جهت تولید بالش از آن بهره می گیرند. از این جهت قیمت انواع بالش های الیافی با استناد به نوع الیاف به کار رفته، وزن محصول، کیفیت دوخت، برند بالش، متنوع خواهد بود. الیاف های مصنوعی چون؛ پشم شیشه، هالو، لایکو و... شامل کمترین سطح قیمت می‌باشند. در این میانه‌ ها نیز بالشی که از الیاف پر گردن مرغابی تهیه شده است، بیشترین قیمت را به خود اختصاص می دهد.

» خرید بالش در اصفهان و فروش عمده آن از جانب تولیدی ها؛

مراکز تولیدی بالش در اصفهان کالاهای تهیه شده خویش را در اختیار نمایندگی های فروش می گذارند. یکی از مراکز فروش عمده انواع گوناگون بالش اصفهان، مجموعه ما در ویرا سفر است. ویرا سفر اقسام گوناگون بالش های شهر اصفهان را با بالاترین سطح کیفیت و مناسب ترین قیمت ها به مرحله ی فروش می رساند. این مجموعه در واقع بالش های شهر اصفهان را به صورت عمده در اختیار خریداران قرار می دهد و از سویی به جهت سهولت در کار مشتریان و خریدی هر چه راحت تر، امکان تهیه محصول مورد نیاز خود را به صورت غیر حضوری فراهم ساخته است. با خرید اینترنتی شما می توانید در زمان و هزینه خرید، صرفه جویی نمایید.

(( شما دوستان عزیز می توانید جهت کسب اطلاعات بیشتر در این زمینه با کارشناسان ما در واحد فروش تماس حاصل فرمایید.))

» شرایط خرید بالش در اصفهان؛

فروشگاه بالش در اصفهان این شهر بزرگ گویی که جولان می کند. به عبارتی همان گونه که بیان نمودیم؛ تولیدی بالش اصفهان اقسام مختلفی از بالش ها با الیاف طبیعی و مصنوعی را تولید نموده و به سوی بازار عرضه می کند. بالش های الیافی غالباً در وزن های هشتصد گرم الی هزار و دویست گرم تولید و عرضه می شوند. شهر اصفهان در واقع از جمله مراکز تولید کننده بالش های هتلی و بیمارستانی تلقّی می شود. تنوع در طرح و جنس بالش های این شهر بسیار است. البته بهتر است به این نکته هم توجه داشته باشید که؛ بالش های تولید شده در اصفهان علاوه بر داشتن کیفیت مطلوب، از قیمت مقرون به صرفه ای هم برخوردار هستند. البته رنج قیمتی این محصولات متنوع بوده و قیمت آنها با توجه به وزن محصول و نوع الیاف به کار رفته در ساخت، معین می گردد.

» کارگاه تولیدی بالش در اصفهان؛

کارگاه تولیدی بالش در اصفهان مدل های متنوعی از این محصولات را تولید و به سوی بازار عرضه روانه می کند. بعضی از اقسام مدل های بالش در شهر اصفهان عبارتند از؛

  • بالش های ابری؛

بالش های ابری از جمله بالش های سبک و ارزان قیمت تلقّی می شود. این قبیل از بالش ها در ابعاد و سایز استاندارد و با بهترین نوع پارچه ها تولید می شوند. بالش های ابری به دلیل سبک بودن، تحت عنوان بالش سفری نیز مورد بهره گیری واقع می شود.

  • بالش های پنبه ای؛

پنبه نیز یکی از مناسب ترین الیافی است که در راستای تولید انواع ملزومات خواب و بالش مورد بهره گیری واقع می شود. بالش های پنبه ای به عبارتی از کیفیت بسیار مطلوبی برخوردار هستند. این بالش ها می توانند جریان هوا را از خود عبور بدهند و نهایتاً سر و گردن شما به هنگام خواب عرق نخواهد کرد. بالش های پنبه ای توسط تولیدی بالش در اصفهان در انواع گوناگون ابعاد جهت استفاده از سوی کودکان، نوجوانان و حتی بزرگسالان تولید می شود.

  • بالش های پشم شیشه؛

یکی دیگر از اقسام بالش هایی که به واسطه‌ی مراکز تولید بالش در اصفهان عرضه می گردد، بالش پشم شیشه می باشد. این قبیل از بالش ها نیز حاوی نرمی مطلوب و همچنین کیفیت بسیاری هستند. از سویی هم آنها نرم و سبک هستند و در انواع گوناگون وزن ها تولید میشوند.

» فروشگاه بالش در اصفهان؛

آیا تا به حال به خرید اینترنتی بالش فکر کرده اید! این خرید می تواند چه مزیت هایی را برای شما به همراه آورد؟ آیا این مزیت ها تا به حال از ذهن شما عبور کرده است؟ بهتر است توجه کنید که خرید اینترنتی می تواند مزایای بیشماری را شامل شود. از جمله آن این است که؛ شما در هر یک از شهرها که حضور داشته باشید، می توانید محصول مورد نیاز خود را سفارش دهید و نیز در بازه ی زمانی مدّنظر خود کالا را درب منزل یا فروشگاه تحویل بگیرید. از سویی دیگر شما به خوبی می توانید زمان خود را مدیریت کنید و آن مدّت زمان که لازم است جهت خرید محصولات مورد نظر خود در سطح بازار پرسه بزنید، صرف انجام کار دیگری نمایید. هزینه را هم که فراموش نکنید، البته که آن به یک معضل همگانی تبدیل شده است.

حال آن که ما در مجموعه ویرا سفر تمامی این موارد را در نظر گرفته ایم. گویا که این روزها سطح استفاده از فضای مجازی به شکل چَشم گیری افزایش یافته است و به همین دلیل ما هم در این مسیر با شما هم قدم شده ایم. تنها کافی است با ما تماس حاصل فرمایید. قطعاً که می توانید این گونه، به آنچه که در تفکرات خود دارید، دست پیدا کنید.

  • ۰۰/۱۲/۲۳
  • ویرا سفر

تولیدی بالش

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی