ویرا سفر

با ویرا سفر ، تمام لوازم سفر را تهیه و سفری راحت و بدون دردسر را داشته باشید

ویرا سفر

با ویرا سفر ، تمام لوازم سفر را تهیه و سفری راحت و بدون دردسر را داشته باشید

  • ۰
  • ۰

خرید انواع بالش

خرید انواع بالش و به گونه ای جامع و کلّی خرید کالاهای خواب، از اهمیت ویژه ای برخوردار می باشد. زیرا یک خواب خوب و با کیفیت ضامن سلامتی شما در طول عمر خود و تأمین انرژی مورد نیاز بدن خواهد بود. به همین علّت است که ما در مجموعه ویرا سفر تصمیم گرفته ایم شما را در این متن از خود با انواع گوناگون بالش و نکاتی که لازم است به هنگام خرید آن در نظر انگارید، آشنا سازیم. ما به شما پیشنهاد میکنیم تا پایان این مطلب با ما همراه گردید‌.

» بالش استاندارد؛

بالش استاندارد بالشی می باشد که متناسب با فرم ستون فقرات و گردن شما دوستان عزیز به خود شکل می گیرد و احساس راحتی را در بطن شما ایجاد می کند. این گونه خواهد بود که مهره های گردن و ستون فقرات امکان استراحت در روند خواب را خواهند داشت.

ما در این متن از خود مایل هستیم که با بررسی بهترین مدل بالش، ۱۵ مدل آن را به شما معرفی کنیم. چه بسا امکان دارد که شما مصرف کنندگان عزیز بتوانید با مطالعه مطالب قید شده در این متن، به پاسخ سؤالات خود دست پیدا کنید.

» ۱۵ مدل بالش جدید؛

  • بالش های پر؛

بالش پر اتخاذ مناسبی برای اشخاصی است که عادت به بهره گیری از بالش های‌ سنتی را حس می کنند. بالش های پر موجود در دل بازار اغلب ترکیبی از پر ریز و پر درشت غاز می باشد‌. جالب است بدانید که تفاوت درصد وجود پر ریز و پر درشت منجر به تغییر در ارتفاع همچنین مقدار نرمی بالش می شود. از جمله خصوصیات بارز پر ریز، نرمی آن و مطلوب بودن برای افرادی می‌ باشد که از درد عضلانی گردن رنج می برند. غالباً بعد از گذر مدّت زمانی استفاده از این مدل بالش ها، ارتفاع آن کاهش می‌ یابد. اگر که شما به دنبال یک بالش با سطح ارتفاع کم یا متوسط می باشید، بالش پُر شده از پَر می تواند گزینه ی بسیار مناسبی به نظر برسد. علاوه بر آن اگر شما عادت به خوابیدن برروی شکم خود دارید، بهتر است از این گونه بالش استفاده نکنید. چرا که اغلب سر تیز پرها بعد از مدّت زمانی از رویه بالش بیرون می زند. نکته قابل توجه دیگر این است که شما می توانید این نوع از بالش ها را به آسانی با دست و حتی ماشین لباس شویی بشویید. علاوه بر اینها پرهای داخل این بالش ها کاملاً ضد عفونی شده‌اند و بهداشتی می باشند. اگر به دنبال راحتی سر و گردن خود هستید، ما به شما بالش های پر را پیشنهاد می کنیم.

  • بالش های الیاف مصنوعی؛

بالش های الیاف مصنوعی که آن نیز از الیافی به اسم مایکروژل تهیه شده است اغلب بسیار نرم است، خوش فرم بوده و شکل ژله ای به خود می گیرد که حتی لمس آن با دست حس خوشایندی را برای ما رقم می زند. این نوع از بالش ها شبیه به ابریشم است و مناسب برای اشخاصی می باشد که به دنبال یک بالشی نرم، راحت و با قیمتی مقرون به صرفه هستند. بهتر است بدانید که در بررسی بهترین مدل بالش ما بدین نتیجه رسیده ایم، این مدل ضد حساسیت است. به گونه ای کلّی الیاف مایکروژل مورد استفاده در بالش ها به دو طبقه اصلی تقسیم می شود؛ گلوله ای و به صورت درهم تنیده شده. الیاف گلوله ای اغلب مقداری سفت تر از الیاف درهم تنیده هستند و در یک نگاه شبیه به پشم گوسفند می باشند. میزان نرمی و سفتی این نوع از بالش ها کاملاً وابسته به سلیقه فرد است و شما می توانید با کم یا زیاد کردن مواد استفاده شده در داخل بالش ارتفاع آن را به مقدار دلخواه تنظیم کنید.

  • بالش های طبی؛

اتخاذ بالش طبی مناسب یکی از راه حل های حائز اهمیت به منظور بهبود درد در ناحیه‌ی گردن است. نیز از سویی این بالش برای افرادی که مستعد دردهای عضلانی گردن هم هستند، بسیار مناسب است. فوم هوشمند استفاده شده در برخی از بالش های طبی، منجر به پر شدن قوس گردن گردیده و از دردهای احتمالی در ناحیه هایی چون؛ شانه، گردن و حتی کتف جلوگیری می نماید. این محصول از قابلیت شست و شو داخل ماشین لباسشویی برخوردار نیست و بهتر می باشد برای مراقبت و ماندگاری بیشتر نسبت به شست و شوی رویه آن (در طول زمان و پس از چندی مصرف) اقدام کنید.

  • بالش های طبی خنک کننده؛

این نوع از بالش ها با داشتن یک لایه به نام ژل خنک کننده علاوه بر مهیا ساختن مزیت های یک بالش طبی منجر به پیشگیری از تعریق بسیار و نیز جلوگیری از جذب و نفوذ باکتری به داخل بالش می شود. وجود این لایه برروی محصول احساس خنکی و نرمی دلپذیری را برای مصرف کننده رقم می زند. البته ممکن است استفاده از این نوع از بالش ها برای کودکان چندان خوشایند به نظر نرسد، ما هم چندان الزامی در کار نداریم. در میانه های خرید انواع بالش، یکی از ایراداتی که این محصول به خود گرفته است، استفاده سخت برای اشخاصی می باشد که عادت به دمر خوابیدن دارند. امّا آنچه که هم برای ما و هم برای شما بسیار مهم خواهد بود، حفظ سلامتی شماست.

  • بالش های خنک کننده؛

این گونه از بالش ها با داشتن دریچه های توری شکل سه سانتیمتری در دوره های خود، همانند یک هواکش عمل می نماید و منجر به گردش جریان هوا در الیاف داخلی می گردد. نهایتاً تعریق پوست را کمتر می نماید و به عنوان محصولی بهداشتی و ضد باکتریایی معروف است. علاوه بر اینها این بالش به علّت برخورداری از لایه های زیرین منجر به عدم جا به جایی الیاف داخلی بالش و نفوذ آن به بیرون می گردد. جالب است بدانید که الیاف داخل آن مایکروژل است که منجر به لطافت و نرمی بالش می‌ شود.

  • بالش های تنسل؛

این محصولات با رویه های گیاهی و خنکی که به خود گرفته اند، نیز از سویی به علّت برخورداری از خاصیت ضد حساسیت خود بسیار مورد استقبال از جانب مصرف کنندگان واقع شده‌اند. گیاه اکالیپتوس به علّت ایجاد حس خنکی و نرمی که دارند بهترین اتخاذ برای بهره گیری در قسمت رویه بالش ها می باشند. قطعاً نرمی و حس خوشایند، خوابی آرامش‌بخش و راحت را برای شما رقم خواهد زد.

  • بالش های الیاف طبیعی بامبو؛

ما در بین بررسی انواع بالش جدید به بالش های الیاف طبیعی بامبو رسیده‌ایم. این نوع از بالش ها مناسب اشخاصی می باشد که به دنبال حس لطافت و نرمی هستند. نیز از سویی به علّت گیاهی بودن از خاصیت ضد حساسیت و آنتی باکتریال برخوردار می باشد. شما افرادی که از آلرژی های فصلی و پوستی رنج می برید و اذیت می شوید، تفاوتی ندارد که کودک باشید یا بزرگسال، این بالش می تواند احساس آرامش را برای شما ایجاد نماید.

  • بالش های پشم؛

پشم گوسفند به علّت طبیعی بودن، برای اشخاصی مناسب است که دارای پوست آسیب‌پذیری هستند. چرا که در بینابین خرید انواع بالش، این نوع از آن منجر به تنفس پوست شما خواهد شد. علاوه بر اینها اگر شما مایل هستید، یک بالش سفت و با ارتفاع معقول خریداری نمایید، بهتر است این گزینه را انتخاب کنید. خاصیت دیگر پشم تنظیم دمای بدن خواهد بود از این جهت منجر به تعریق کمتر گردیده و خوابی آسوده برای شما را به دنبال خواهد داشت.

» و در پایان؛

دوستان عزیز حق با شما است، در راستای خرید انواع بالش ما ممکن است با تنوع بسیار محصولات رو‌به‌رو شویم. چون با انواع دور گردنی، انواع مسافرتی و مناسب اتومبیل، انواع حلقوی یا حتی دراز (برای بغل کردن در طول شب) یا حتی بارداری برای احساس راحتی هرچه بیشتر بانوان باردار، مواجه می شویم! امّا به دلیل کوتاهی حضور ما در کنار شما عزیزان و رنج از کوتاهی زمان، نتوانستیم تمامی آنها را به خوبی توضیح دهیم. نگران نباشید، چرا که کارشناسان و مشاوران متخصص ما در همه حال و در همه جا کنار شما هستند. تنها کافی است با یک تماس این را احساس کنید.

  • ۰۰/۱۲/۲۳
  • ویرا سفر

خرید بالش

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی